top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 432


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

 

 

 

کاش میشد یک لحظه جایمان را با هم عوض کنیم

شاید تو میفهمیدی

 

چقدر بی انصافی

 

 

 

و من می فهمیدم

چرا ؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت22:41---27 تير 1392
مطالب وبلاگتون قشنگه فقط کاش فونتش رو یه فونت بهتر انتخاب میکردینوخوندنشون راخت نیست/موفق و پاینده باشین

دخترکی
ساعت21:34---13 تير 1392
matalebesh khobe vali kash yekam dorosht tar mineveshti

مهلا
ساعت17:17---30 خرداد 1392


alireza
ساعت0:53---30 خرداد 1392
سلام عزیزم وبت خوبه مطالبشم عالیه.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی
با لینکم موافقم.
.


يسنا
ساعت21:49---27 خرداد 1392
سلام عزيز دلم
وبت نازو زيباست
اين پستتو خيلي دوس دارم
بياي پيشم خوشحال ميشم
و اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن
باي


مریم
ساعت0:03---22 خرداد 1392
من به آمار زمین مشکوکم

اگر این شهر پر از آدمهاست...

پس چرا؟؟

این همه دلها تنهاست؟؟؟


رضا
ساعت2:16---20 خرداد 1392
میشه گفت حرف دل منم بود
میدونی چیه
اگه نوشته هات صرفا از خودته
خسته نباشید پیش من پیرمرد داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com